Love Guru, The

Handling: Pitka är en amerikan som blev lämnad vid porten av ett ashram i Indien som barn och blev uppfostrad av gurur. Som vuxen flyttar han tillbaka till USA men hans oortodoxa metoder blir ställda på prov då han måste lösa en oenighet mellan hockeystjärnan Darren Roanoke från Toronto Maple Leafs och dennes frånskilda fru. Efter seperationen börjar Darrens fru dejta Los Angeles Kings-stjärnan Jacques Grande, vilket skickar honom på en professionell sladd - till förfärandet av lagets ägare Jane Bullard och tränaren Cherkov. Pitka måste återfå paret till äktenskaplig nirvana och få Roanoke tillbaka i spel så att laget kan bryta den 40-åriga förbannelsen och vinna Stanley Cup.

År: 2008
John Oliver
Ravi Patel
Jessica Simpson

Bilbo_one

Mike Myers är som vanligt ganska rolig, men inte så rolig som man hade velat. Själva filmen är rätt skruvad också, så den får bara en mycket svag trea

Visst en bra film men man glömmer den på en gång...

Väldigt rolig på sina ställen och dessa avbrutande musik inslag. Lite överdriven på sina ställen men det kan jag ta för det var en underhållande resa som var mycket färg och som höll en stadigt gång mot målet.

Mycket rolig film, hade inte höga förväntningar på den men Den va mycket BRA! stark fyra

Sweet_Jenny

Ganska rolig och komisk film. Såg denna år 2008 med min pojkvän. Underhållande. Jag trodde att den skulle vara sämre än vad den var men det var toppen! Inte jättebra men värd att se.

Biopremiär: 2008-08-13
Filmpunkten-id: 19681