40 Days and 40 Nights

Ungdom:

Ungdom:
2,3

Handling: 40 Days And 40 Night handlar om den unge killen Matt som precis har blivit dumpad av sin flickvän. Matt har då unnat sig så mycket sex och annat för att få tillbaka sin kontroll men det går bara utför. Efter att Matt pratat med sin bror (som är präst) lovar han sig själv att han ska kunna vara utan sex och annan fysisk kontakt under 40 dagar och nätter, vilket visar sig vara mycket svårt för just då dyker Erica upp, och förendrar allt!

År: 2002
Paulo Costanzo
Emmanuelle Vaugier
Lorin Heath

Sofia92

En ganska meningslös film som man inte ens förstår poängen med. Inte kass, men inte långt ifrån.

crack_of_dawn

Lite gulligt underhållande, men inte mer.

MaliciousDelight

Helt okej film att se om man är behov av underhållning. En väldigt ytlig film dock. Men små rolig då och då. Godkänd.

Pesole

Denna film är verkligen värdelös, det finns inget mening med denna film. Jag tycker inte att den har något som gör det värt att se på den!

en helt okej film som kan vara rolig att slötitta på, men ännu en dussinkomedi

rolig och bra tjej film som jag tycker att även killar kan tycka är bra men,men.

Jisses dom som klagar på denna filmen är verkligen sex känsliga! får ni något alls i er? aja Den här filmen är grymt bra och rolig! stark femma