House Bunny, The

2,3

Handling: Den före detta utvikningstjejen Shelley blir utslängd från "The Playboy Mansion" och hamnar av en ren slump på ett jobb som husmor på UCLAs töntigaste elevhem. De sju tjejerna på elevhemmet är de mest socialt handikappade och nördigaste tjejerna på universitetet. Det blir Shelleys kall att få ordning på dem och vända deras motgångar till framgång.

År: 2008
Monet Mazur
Tyson Ritter

Copyright Sony Pictures Releasing (Sweden) AB

fantaisha

Hmm, otroligt töntig film MEN man fick sig lite skratt då och då.. därav betyget 2.. Det känns som att man sett allt detta förut, speciellt Anna Faris beteende...

Precis min humor xD förutsägbart manus, och pinsam till tusen, men jag skrattade många gånger

Sweet_Jenny

Ganska bra film. Rolig kanske lite överdriven.

Audrey T

Värdelös film om en Playboybunny spelad av Anna Faris som ska få ordning på ett elevhem. Taffligt manus och usla värderingar. Anna Faris spelar hjärndöd som vanligt.

fantaisha

Otroligt torrhumor samt dålig handling.

TheHobbit

kul film att se när man är trött, sent på kvällen sådär, med rätt sällskap. Man fick sig flera goa skratt men det brister allt för ofta och det går långa stunder som man är uttråkad. Men det fanns flera guld ögonblick också som håller betyget. En trea.

En riktigt underhållande film. Lite löjlig egentligen, men inget som jag stör mig på, kan vara kul att se något lättittat ibland. Vissa saker är lite roliga. Stark trea.

Biopremiär: 2008-11-28
Filmpunkten-id: 20204