Women, The

2,3

Handling: Historien kretsar kring en grupp skvallerglada kvinnor som spenderar sina dagar på skönhetssalonger och att följa det senaste modet. Mary Haines äktenskap hamnar i blåsväder då en annan kvinna försöker att sno hennes man.

År: 2008
Debi Mazar
Bette Midler
Keegan Connor Tracy

stilis

En v�lspelad, underfundig och rolig film!

Filmen �r aldrig l�ngtr�kig.

En underhållande riktig tjej film. Men att den skulle klara av att slå "Sex and the city" (som det står på framsidan av filmen) håller jag inte med om. Får en stark 3:a

fantaisha

En helt intetsägande film.. efteråt kände jag varför? ..varför göra en film som denna? Den hade egentligen inget riktigt handling och skådisarna var ute och cyklade, speciellt då dom gjorde scener tillsammans.. Den här filmen var som en lång serie som dör ut innan första säsongen är klar.. Ointressant!

En riktigt underhållande film. Påminner lite om "Sex and the City". Stark trea.

Shadowplay

Enligt mitt tycke en helt värdelös film, bara massa skvaller och tjat rakt igenom. Handlingen var väldigt tunn och det var endast en scen i hela filmen som var lite rolig. Att filmen jämförs med sex and the city är skrattretande.

lindajjj

En svag tvåa. Usch vilken smörja, men ändå ingen riktig kalkon. Alla är tillgjorda och fåniga. Allt är fånigt.

Filmpunkten-id: 20208

Kvinnorna (1939)