Parasite

1,0

Handling: Ett hemligt experiment med möjligheten att revolutionera oljeindustrin går snett när miljöaktivister stormar in och tar alla gisslan. Samtidigt försvinner en av arbetarna och det visar sig att de inte är ensamma på oljeriggen. Det visar sig snabbt att de måste slå ihop för att överleva denna evolutionskamp mot en okänd fiende.

Regissör: Andrew Prendergast
Nicholas Rawlinson
Murray Saffron
Cathi Fredricks

Crocodile

Tycker du om dåliga special effekter, Dåliga skådespelare och Dåliga ljud effekter så är det här den perfekta film för dig. Själv tyckte jag att den sög, Jag har sett många dåliga filmer men den här är i en av de tio sämsta monster filmerna någonsin.
Special effekterna var inte så bra gjorda men i några scener såg parasiterna ok ut men den stora parasiten var väldigt dåligt gjord. Filmens ljud var väldigt dåliga.
jag rekomenderar inte den här filmen.

Zirgo

Jo tack, jag vet om att det är en lågbudgets produktion där i princip allt känns amatörmässigt och att man med ett sådant upplägg borde kunna se lite mellan fingrarna. Men jag har inte den viljestyrkan till att göra detta när det enda jag minns från filmen var hur dåligt allting var. Med en dålig eftersmak och skratt blandat med tårar av förtvivlan ger jag denna en stor spark ner i havet. En ren och skär 1:a.

Filmpunkten-id: 20275