Messengers 2: The Scarecrow

1,6

Handling: John Rolling en vanlig bonde som försöker hålla familjeliv och sin gård tillsammans ekonomiskt och kärt. Men inget hjälper. Dock när John får tag på en underlig fågelskrämma ändras allt men är det så bra som det ser ut eller är det värt att förlora allt för att vinna.

År: 2009
Regissör: Martin Barnewitz
Originaltitel: Messengers 2: The Scarecrow
Ingår i tema: Spöken

Matthew McNulty
Darcy Fowers
Kalina Green

jsmedlof

dåligast film jag sett på länge.

S16F

En av de sämsta filmer jag någonsin sett. Att ens yppa det minsta positiva ord kring denna katastrofalt dåligt gjorda film visar på oerhört låg förmåga att sära på bra samt dålig film. Enligt mig i alla fall.

Manuset är horribelt, skådespelarna är fruktansvärt dåliga och handlingen är skrattretande ologisk. Jag skrattade gott ett flertal gånger åt de underliga och helt oförståeliga val regissören gjort för att berätta den här trista historien.

Förhoppningsvis har samtliga inblandande i den här produktionen bannlysts från filmindustrin och får förhoppningsvis inte ta del av filmskapande igen, men vi kan ju bara hoppas. Uwe Boll kämpar ju bland annat på fortfarande.

Absolut inte lika bra som första filmen, detta ska nog föreställa tiden före första filmen antagligen men ingen aning, den va ganska kass ändå! Inte lika obehaglig och hade inte så många skräckscener så man får ingen riktig rysar känsla av filmen utan mest bara utfyllnad. En rätt tråkig B film med andra ord så en svag 2a för att vara snäll

Filmpunkten-id: 20822

Messengers, The (2007)