Boondock Saints II: All Saints Day, The

Handling: Bröderna MacManus lever ett lugnt liv i Irland tillsammans med sin far. När de får reda på att deras präst har blivit mördad av maffian beger sig duon tillbaka till Boston för att skipa rättvisa och hämnas de ansvariga.

År: 2009
Sweeney MacArthur
Brian Mahoney
Peter Fonda

Copyright Stage 6 Films

som dawe säger att det e en helt onödig uppföljare till en av mina personliga actionfilmer.det kändes inte som det va boondock saints när man såg den här och slutet va rejält krystat.men det va inte bara usch och blä.action scenerna höll och det e det spm gör att den inte får en tvåa men en svag 3 får den.dock så väljer jag ettan istället för den här dyngan

Inte samma klass som föregångaren, dock inget som hör hemma i soptunnan.

Övertygande spel, relativt snyggt foto och hela storyn byggs ut ytterligare ett steg i denna, med det vill jag säga att man får se lite historia om karaktärerna.

Dock så känns hela filmen lite väl oseriös och hela grejen som uppföljare känns bara onödig.

Klar tvåa, kan vara sevärd om du föredrar action framför romantik.

Riktigt dålig faktiskt och filmen hör till det stora fack av fullständigt onödiga uppföljare, Willem dafoe kan inte ersättas från ettan som jag gav full pott. Men samtidigt så har huvudkaraktärerna tappat sin charm helt och deras agerande är också under all kritik. Kan inte sätta minus men en klockren etta blir det

yesbox123

En svag 2:a.

En sorgsen komedi av ettan.
Ettan var lite fånig på ett bra sätt. Denna filmen förlöjliga det gånger tusen med allt. Jag borde kanske inte skriva recensioner men ALLT var fan dåligt.

P.S jag såg inte sista 30 minuter.

BuRNeR

Inte alls i samma klass som 1an. Bra underhållning, inget speciellt.

Inte samma klass som föregångaren, dock inget som hör hemma i soptunnan.

Klar tvåa, kan vara sevärd om du föredrar action framför romantik.

Filmpunkten-id: 20836

Boondock Saints, The (1999)