Buffy - vampyrdödaren

Handling: Buffy är en bimbo, hon shoppar och shoppar och sedan shoppar hon lite till, detta tills hon träffar en man som talar om för henne att hon är den utvalde!
Hon är hennes generations utvalde vampyrdödare och nu måste hon träna för att kunna göra det. Hon får hjälp med att lära sig fightas och att ha rätt attityd för att vara vampyrdödare. Med hjälp av sin vän Pike besegrar hon ledaren för vampyrerna och räddar världen.

År: 1992

Andrew Lowery
Sasha Jenson
Stephen Root
Natasha Gregson Wagner

Rolig version av den Buffy jag är van vid att se :)

Sallee

Jag hade rätt så stora förhoppningar över denna filmen, eftersom Luke Perry hade en roll i den, men blev lite besviken, tyckte att det fanns inget "liv" i den, men ändå kan jag titta på den flera gånger om, konstigt nog. Men innehållet var bra så en stark trea, :)

Molina

Luke Perry visar att han nästan kan göra en annan roll än Dylan. Bättre än sena säsongerna av serien, Inte särskitl avancerad plot och inte en genialisk vampyrfilm på något sätt, men sevärd av kult-skäl.

puppydog097

Jag älskar filmerna... och jag följer serierna.
Jag ger filmen högsta betyg för den är spännande. Och det kommer jag att göra på de andra också!

Pesole

en av dom sämsta filmerna som jag någonsin har sett.

v_Depp_v

Guud denna film är bara så läcker! älskar den och den är ju bara sååå bra! och luke perry är så hot!! kunde inte låta bli att köpa den på dvd för att få se den igen och igen!

aud

Jag älskar den här filmen, den är så himla rolig. Är det bara jag som måste se över mitt inlägg hela tiden för jag svär för mycket? :)

Filmpunkten-id: 2084