River Wild

Handling: En tidigare guide, arrangerar en "white-water rafting" för att fira sin sons födelsedag och för att rädda ett dåligt äktenskap. Hennes förmåga och mod sätts snabbt på hårt prov, när tre mystiska främlingar hotar med att förvandla deras semester till ett helvete.

År: 1994
Paul Cantelon
Glenn Morshower

Copyright Universal Pictures

JoyRide

Trodde inte den skulle vara så bra men den var faktiskt riktigt spännande och "mumsig" lite triangeldrama nästan ett tag med. Ja den här får en 4. Gilla verkligen Meryl Streeps roll, hon gjorde den väldigt bra ! (dom andra skådespelarna var oxå väldigt bra)

OhLinis

Den här femman motiveras av bra rollprestationer av nästan samtliga skådespelare och en otroligt spännande och faktiskt ganska trovärdig handling. Dessutom är filmen rakt igenom snyggt filmad och stämmningen är så stark att man både gråter och skrattar. Kevin Bacon är riktigt obehaglig i sin roll... Läskigt :S

Bra rulle med mycket bra skådespeleri,foto samt en ganska spännande handling.Det får bli en svag trea!

När jag såg den första gången gav jag den en fyra, men nu när jag har sett om den så var den inte lika spännade och rafflande. Det bästa i filmen var Bacons porträtt av den onde Wade

En spännande och stundtals riktigt nervkittlande film. En del reaktioner känns dock lite overkliga och det hela blev egentligen rätt förutsägbart.

Kevin Bacon är bra och ruggig i den här filmen, men jag tyckte inte att den är ett dugg spännande eller skrämmande, annars en helt okej film.

Helt fantastiskt bra tycker jag. En av Meerly streeps bästa filmer.