G-Force

Handling: USA:s regering har framställt en tuff elittränad spionstyrka - bestående av marsvin! De har alla varsin unik begåvning som hjälper dem på vägen: Juarez är militärt tränad, Blaster kan allt om sprängning och Darwin är en teknisk trollkarl när det kommer till spionutrustning. De blir utsatta för en komplott och måste på egen hand rädda jorden från dess undergång.

År: 2009
Zach Galifianakis
Mini Anden
Niecy Nash

Zitrioce

Fantastisk skön film som man bara gled vidare med. Det var bra handling men det känns som det fortfarande saknas något.

Betyg: -4

En 3+ som film, i sin egen genre & som underhållning

Klart coolare än vad jag hade föreställt mej. Bra CGI. Spännande familjeäventyr som nästan når upp till en 4 i betyg.

En tanke som slagit mig efter jag sett den här filmen är hur fort man saknar filmen. Ingenting i filmen är dataanimerat förutom djuren själva och vissa specieleffekter vid sidan om. Det jag tycker var mest lyckat i filmen var just den superseriösa stämningen i filmen. Redan från början var det som en jätteallvarlig Mission Impossible film...Fast med marsvin. Det skämtades inget om att dom just var små gnagare och jag tycker det just var den här allvarliga stämningen i filmen som gjorde den ännu roligare. Och grafiken är otroligt bra. Väldigt väldigt bra dataanimerat. Marsvinen ser väldigt mjuka och fluffiga ut. Det var imponerande. Gillar du Mission Impossiblefilmer och marsvin så är det här en film för dig.

Lite små gullig film, men nja blev lite för mycket "monster maskiner"... Får en stark 2:a

nej det här tyckte ja inte om.för klyschig men det kanske gillar små barn vad vet ja.men ja tyckte inte om det.

mycket rolig :) lite action komedi i de stora hela och det gjorde filmen toppen :)

Zitrioce

Betyg: -4