Surrogates

2,5

Handling: En polis måste lämna sitt hem för att undersöka ett mord. Utspelas i ett futuristiskt samhälle där alla människor lever som instängda i sina hem med hjälp av robotar och går aldrig ut.

År: 2009

Valerie Azlynn
Boris Kodjoe
Jack Noseworthy
Helena Mattsson

Även här en solid film utan toppar men som bjuder på en rejäl överraskning mot slutet.

andor

Tycker om genren. Påkostade effekter i framtidsmiljö. Trevlig överraskning då många hade sagt till mig att den var mycket dålig.

Kände som en blandning av Terminator och I Robot. Väldigt genomsnittlig och märker inte ut sig något speciellt.

Gillade den här filmen. Bruce Willis lika bra som alltid. Filmen får en stark 4:a

ToxicAvenger

En ganska underhållande film med intressant historia som dock kunde ha blivit mycket bättre. Något saknas, helt klart.

Överraskande blek film med en oengagerad Willis i huvudrollen. För mig personligen en av senare års största floppar, speciellt sett till dess budget. Den saknar DET.

den här filmen va väldigt tråkigt...det va knappt nån spänning i den och willis kändes mest stel..en av hans mindre bra filmer helt klart.

medel 2

Biopremiär: 2009-10-02