Hot Chick

Handling: 17-åriga Jessica Spencer (Rachel McAdams) är just så odräglig som bara pluggets populäraste tjej kan vara. Hon är snygg, smart och dejtar killen alla vill ha. Men en morgon får hon sitt livs chock - en förbannelse har förvandlat henne till en sluskig 30-årig man (Rob Schneider). Medan Jessica får en omtumlande inblick i grabbarnas värld, börjar en vild jakt mot tiden för att hitta ett sätt att häva förbannelsen. Jessica har nämligen bestämt sig för att vinna skolans cheerleadertävling och ta tillbaka sin snygge pojkvän. Något som lär bli svårt så länge hon är fångad i en medelålders manskropp.

År: 2002
Jodi Long
Tia Mowry
Adam Sandler

Kvicksilver

Det här var ren smörja, det föll faktiskt mig inte alls i smaken någonstans. Ärligt talat, det här är när Amerika producerar som sämst.

Komedi? Ja, vi skrattar åt att den här filmen gjordes.

Det här är hjärndöd komedi när den är som... bäst? Dryg, snygg tjej byter kropp med en 30-årig slusk när hon drabbas av en förbannelse. Haha. Rob Schneider springer omkring i tighta kläder och viftar med händerna. Hoho. En potentiellt rolig historia, men utan någon som helst vettig mening och tonårstjejerna i filmerna är ruskigt klyschiga och larviga. Man får huvudvärk om de är med för länge i scenerna. Det enda som bär upp den här filmen är stackars Rob Schneider som får kämpa med ett lövtunt och intetsägande manus, även om andra kunde gjort det bättre.

Evenstar_92

Personligen tycker jag inte att någon annan kunde gjort det bättre en Rob, och det tycker inte regissören heller, no offence but.

Tycker den är jätterolig ivf, Rachel, Rob och hon som spelar April är mina favoritskådisar i den här filmen.
Synd att man knappt kan se den mer en en gång, drar ner lite där.
Kul att se Ashley Sipson där också :P

Smårolig, småtöntig, slätstruken. En sån där "jag-har-inget-att-göra-en-lördags-eftermiddag-och-det-här-är-det-enda-som-går-på-TV:n" typ av film.

eliiiin

Den här filmen var väldigt rolig, och perfekt att se en kväll om man har tråkigt. Den var bra!

MaliciousDelight

Tråkig komedi. Den var för orealistisk och väldigt förvirrande. Tycker inte om den alls...

Brislund

Rolig film!
Ganska typisk men lätt värd att se :)

måste vart längesen men jag VET att jag har sett den och jag tyckte den var rolig och bra

Rolig och underhållande,men dess töntighet sänker betyget något, för min del.

idai

Denna film är så himlarns rolig! Glada skratt utlovas typ.. :D