(500) days of summer

Musik:

Musik:

Handling: Udda romantisk komedi om Summer, en kvinna som inte tror att riktig kärlek existerar, och Tom - den unga man som faller för henne.

År: 2009
Regissör: Marc Webb
Originaltitel: (500) days of summer
Alternativ titel:500 Days of Summer (Söktitel )
Joseph Gordon-Levitt
Zooey Deschanel
Geoffrey Arend
Chloë Grace Moretz
Clark Gregg
Patricia Belcher

Copyright Twentieth Century Fox

Mov3

Tråkig och seg. Kan inte ge denna film bra betyg bara för att den var annorlunda, gick mot det vanliga och var oförutsägbar.. det måste något mer till för att en film ska vara bra än så i mina ögon, men många gillar den nog bara för det. Denna kommer jag aldrig se igen.. det hände ju ingenting i den!

3+ Jag gillar att den tar upp ett ämne som inte alls är vanlig i filmsammanhang. Jag gillar även att filmen tar upp ett problem som i verkligheten faktiskt finns. Det är inte alltid en dans på rosor när det kommer till kärlek. Plus att filmen tar upp det!!

Sandraaa

Helt okej bra film. Trodde dock den skulle vara bättre!

Cammie

Otroligt söt och fin film med begåvade Gordon-Lewitt och Deschanel i huvudrollerna. Värd att se om.

malinedwardsson

Annorlunda film om kärlek + bra soundtrack!

Mov3

Tildaa

Seg film men helt ok...

Saddi

Var lite rörig tyckte jag, man hängde inte riktigt med i svängarna ;) Men den var bra!

Biopremiär: 2009-10-23
Filmpunkten-id: 21947
Filmen är både i färg och svartvit