Smekmånaden

2,5

Handling: Tom är en hårt arbetande journalist. Sarah är en författare som har en rik och snobbig familj. Mot alla odds och mot respektive familjs önskan, blir Tom och Sarah kära i varandra. De gifter sig och ger sig av på en, vad de hoppas, underbar smekmånad. Men tack vare Sarahs ex-pojkvän och hennes vanliga otur blir den en katastrof.

År: 2003
George Gaynes
Massimo Schina
Valeria Andrews

Keyser Soze

En sån där film som är helt ok att se, men som man även kommer att glömma bort lika fort som man sett den. Brittany Murphy är faktisk riktigt rolig, något man aldrig kunnat ana tidigare.

jeb

Jag tyckte den var sevärd, bitvis rätt ok, gillar du de övriga 711 romantiska komedier som görs per år så funkar denna lika bra. Man kunde gissa sig till hur filmen skulle sluta. Typisk amerikansk komedi.

Mattias15

Tycker det fattas mycket i humor i denna film, känns som dem bara kör på men klanthumor och folk som slår sig. Kan inte komma på att jag skratta till någon scen, däremot så fanns det några karaktärer vid sidan av som man log åt. De flesta var överdrivna europeer som uppträdde precis som europpeer ska göra i amerikanska ögon. Romatiken är okej och slutet är stilrent som det ska vara i sådana här filmer. Båda dessa huvudrolls innehavare är inte direkt några stora komiker och de får inte en att skratta, kanske kan man skylla det mesta på manuset men men.

SaknatMig

Hahaa älskar den här filmen. Riktigt riktigt bra kan se om den hur många gånger som helst.

3mm4

En helt vanlig amerikansk romantisk komedi. Du har sett det förut...
Svag trea

Uäh.. Nej sånt här gillar vi inte. Ashton Kutcher är snygg (och för all del inte så en skamlig skådespelare heller) och Bittany Murphy, tja... iallafall så tillför ju filmen absolut ingenting... till någonting.

Noisome

Den duger väl att kolla på, men skådisarna är lite väl tama i denna film.

Cissilicious

Ganska underhållande ibland, men samtidigt känns den väldigt förutsägbar och ytlig på något vis. Det är precis så den klarar godkänd, med Murphys hjälp.

Linniz

Handling: +
Oförutsägbar: -
Regissör: Shawn Levy -
Skådespelare: Brittany Murphy +
Unik: -

Andreasanka

En stark 2:a får den här filmen.