Letters to Juliet

Handling: En amerikansk flicka på semester i Italien hittar ett obesvarat "brev till Juliet"...

År: 2010
Vanessa Redgrave
Christopher Egan
Franco Nero

Copyright Summit Entertainment

En romantisk film som har en jätte sööt flicka som spelar huvudrollen, amanda :)

IWantItThatWay

Underbar film! Härlig miljö, härliga skådespelare och en lite smått unik handling. Lite klyschig och förutsägbar, men filmen är mysig och lite förtrollande. Bra budskap!

Milla86

Det här måste jag säga är en fånig och intetsägande film utan starka skådespelare.Om jag inte hade känt till Amanda Seyfried från Mamma Mia hade jag nog inte lagt märke till henne överhuvudtaget.

Det finns ingen direkt handling, utan mest bara vackra italienska landskap som susar förbi. Inte särskilt minnesvärd film.

fantaisha

Gillade verkligen den här filmen trots att den emellanåt kunde bli liiiiite seg. Gillar den romantiska idén om juliet och sen att äldre möter yngre men det spelar ingen roll då det handlar om kärlek! Stark 4:a!

En mycket bra film med ett fint budskap. I denna får man se äkta romantik på hög nivå. Rekommenderas starkt!

Mycket mysig film verkligen lite förutsägbar i visa stunder men annars rekommenderar jag denna starkt

Sandraaa

En helt okej film, lite långtråkig i bland.

Biopremiär: 2010-07-23