A-Team, The

Handling: En grupp med veteraner från Irakkriget försöker rentvå sina namn från ett brott de inte har begått. De jagas av den amerikanska militären och de fyra männen är övertygade att någon försöker sätta dit dem.

År: 2010
David Richmond-Peck
Patrick Wilson

Copyright Twentieth Century-Fox Film Corporation

Cammie

Oväntat bra film; förutsägbar och amerikansk, men ändå skönt ironisk och humoristisk. Stark 3:a.

Ganska lång, men eftersom det händer saker hela tiden blir man aldrig uttråkad. Blandning av komedi och action. Visserligen ganska orealistisk, men ändå väldigt bra.

andor

Lite väl otrolig, men väl underhållande action.

losdrivaren

okej film. Men allt som händer är lite väl att tag i

Zorro69

Funkar. Lite väl mycket fokus på actionen ibland. Filmen kunde varit lite mer genomarbetad.

Shcookie

En svag trea får det bli. Den är underhållande, men inget speciellt. Action-scenerna är snygga men ibland blir den ganska tråkig. Jag rekommenderar den till Action-älskare.

Nille

Amerikansk action/komedi som har ett syfte och det är att underhålla. Man får ta filmen för vad den är och jag tycker den är riktigt bra.

Popcorn action. Dålig dialog men mycket action som är helt ologisk. Den är dock gjord med glimten i ögat och därför blir det ingen etta.

Biopremiär: 2010-06-09