Grown Ups

Handling: Trettio år efter deras High School-examen, möts fem goda vänner upp för att fira nationaldagen ihop. Allt kan hända, och det gör det också.

År: 2010
Tim Meadows
China Anne McClain.
Cameron Boyce

Copyright Sony Pictures

En ganska rolig film,men det blev för mycket efter ett tag, det blev uttjatat. En tvåa är den värd i allafall.

Tre riktigt roliga scener som är bra för skrattmusklerna, men resten är rätt lamt. Ligger på World wide top box office-listan över de mest inkomstbringande filmerna i historien (som en hel del Sandler-filmer gör - relativt enkelt att bli rik om man gör som honom?).

Lite roligare än den genomsnittliga filmen av Adam Sandler. I övrigt inget nytt eller överraskande.

guldis25

väldigt bra och rolig. Rekommenderas!

Pesole

En otrolig bra och rolig film, gillar alla i filmen. Salma Hayek spelar bra, gillar hennes som skådespelare och även Adam Sandler. Må väl säga at de faktiskt spelar perfekta som gifta :D

Olaivia

Hahaha en jätte bra film. Tror inte jag har skrattat så här mycket på länge. Dock var den lite seg vid vissa tillfällen men den var bra. Bra skådespelare och bra manus. Jag ger filmen en stark fyra. Helt klart sevärd.

Mov3

Haha, jättebra film. Blev förvånad att personerna i filmen skrattar åt varandras skämt - ovanligt i filmer! Det händer nästan ingenting i den, men den ger en sån stark familjekänsla att man blir involverad i deras liv och glömmer sitt eget... denna kan jag tänka mig att se om! Dock ingen superhumor, förväntar man sig det blir den dålig..

Biopremiär: 2010-08-20

Grown Ups 2 (2013)