Pappa på burk

Handling: Den osäkre Wally är hemligt förälskad i sin bästa vän Kassie. När han får veta att hon tänker skaffa barn genom insemination lyckas han byta ut donatorns sperma mot sin egen. Därefter tvingas han leva med vetskapen om vad han gjort och med att vara den ende som känner till att han är Kassies barns riktiga pappa...

År: 2010
Caroline Dhavernas
Todd Louiso
Thomas Robinson

Copyright Miramax Films

Mysig och rolig romantisk komedi. Fint samspel mellan Bateman och lille Thomas Robinson. En fin film värd en stark trea!

Milla86

En helt okej lättsam komedi. Jennifer Aniston spelar samma karaktär som hon brukar. Det blir en del pinsamma scener. Själva storyn är hyfsat originell däremot.

IWantItThatWay

En vanlig, förutsägbar, amerikansk romantisk komedi. Men när Jennifer Aniston är med i sådana filmer blir det någonting extra. En mycket stark trea!

En -3 som film, i sin egen genre & som underhållning.

Lite platt och plötslig upplösning. Annars helt ok.

2+ en helt okej film som twistar flera gånger när man tror att slutet är nära. Trodde jag skulle skratta mer. Filmen känns flera gånger väldigt allvarsam. Men den lilla pojken är väl fööör söt.

Pesole

Denna är rolig, det är det som gör den så bra. Hur dum får man vara när man är full.

Biopremiär: 2010-10-08