Anger Management

Handling: Dave Buznik är en blyg och tillbakadragen affärsman som efter en rad olyckliga omständigheter blir arresterad och dömd att gå i terapi för att hantera sin aggressivitet. Dessvärre ser inte terapin ut att bli särskilt framgångsrik då den som ska leda kursen, den lätt koleriske terapeuten Buddy Rydell, visar sig vara ingen mindre än den man som sett till att Dave Buznik blivit arresterad.

År: 2003
Woody Harrelson
Kevin Nealon
Allen Covert
Adrian Ricard

Nja... inte var den så jätterolig precis. Ganska ansträngd historia som jag trodde skulle vara jättekul. Bra skådespelare men den hade scener som retade upp mig lite för mycket. Gjordes en liknande film med Michael Douglas för några år sedan som var bättre. Stark tvåa!

Angelus

En bottennapp av Peter Segal, Sandler och Nicholson visar ännu en gång att de e riktig bra skådespelare, dåligt manus, vissa skämt var roliga men de flesta var dåliga, bra skådespeleri

Replica

Väldigt lyckad komedi med den störtsköna Jack Nicholson som är underhållande till max att skåda. Adam Sandler sköter det han ska som vanligt, tycker det är underhållning på hög nivå men det verkar inte många tycka. Underskattad...

Jag gillar Adam Sandler...

Filmen är okej...

Finns faktiskt inte så mycket mer att säga.

Är riktigt kluven till denna filmen, den är riktigt rolig emellanåt och det är bra skådespeleri men den är också så otroligt störande. Missuppfattningar och retande så man mår dåligt typ. Svag 2:a får den.

det va länge sen man garva så mycket som ja gjorde i filmen fast filmen e rätt okej.ingen mästerverk komedi men funkar att se på en fredagkväll

mellan trea

martin88

Bra skådespel men ett svagt manus. Stundtals nästan jobbig att kolla på, men slutet höjer filmer en del så den får ett godkänt betyg.

crack_of_dawn

En film som absolut roar och underhåller en ända tills eftertexterna börjar rulla. Dock kan den ta lite tid på sig i början innan den riktigt släpper loss...

moomz

Halvbra komedi, men ingen höjdare. har lite roliga skämt där och där men det är allt

goni

en bra adamsandler film med lite damp på sidan