Summer Catch

Sport:

Sport:

Handling: Ryan bor på Cape Cod och drömmer om att bli stjärna i baseboll. Men när han får chansen störs han av frestelser vid sidan om planen, en vacker ung kvinna som är på Cape Cod på semester.

År: 2001

Corey Pearson
Christian Kane
Cedric Pendleton
Gabriel Mann

Den utjatade men tidslösa kärleks historien om en kille och en tjejs kärlek förhindras av klasskilnader. Alltid ett bra uppläg men sedan hur dem utnytjar detta är en helt annan episod, taffata insatser av Prinze jr & Biel. Komedi finner jag det absolut inte som eftersom ett skratt inte trillade ur min mun. Stark 1a.

Lite töntig och förutsägbar, men helt okej att titta på.

soccer_4ever

En skön film rolig som bara den och en MYCKET FIN TJEJ . och en bra äventyr film .
jag tyckte om den trode inte de från början men en bra film .

en film som är allt för förekommande, jag gillar inte Prinze Jr. hans insats är fånig och han är bara mesig. Biel är en ganska svag skådespedespelerska och hon känns tafatt och ointressant.

nää, denna film får underkänt!

En kul, trevlig och stundvis rörande film - dock med den obligatoriska collegehumorn. Handlingen spårade ur lite från mitten och framåt, men slutet knöt ihop Summer Catch till en film väl värd att se.

puppydog097

Jag tyckte den var skitrolig.

MrLill

En komedi om baseball och kärlek som är sådär...