Charlies Änglar - utan hämningar

2,4

Handling: Charlies tre snygga och tuffa kvinnliga privatdeckare som är utrustade med det senaste i fråga om häftiga prylar, snabba båtar och bilar. Tjejerna är experter på österländska kampsporter och använder allt från högteknologiska prylar till karate för att fånga skurkar. Den här gången ska de stoppa en av Charlies "fallna" änglar, den vackra Madison Lee som har kommit över en hemlig fil med namn på personer som står under FBIs vittnesskydd. När ett efter ett av vittnena hittas mördade dras Natalie, Dylan och Alex in i ett äventyr som börjar på en enslig plats i Mongoliet och inte slutar förrän Dylan konfronteras med en mörk hemlighet ur det förgångna.

År: 2003
Regissör: McG
Originaltitel: Charlie's Angels: Full Throttle
Längd: 01:46, 01:47 (Unrated Version)
Cameron Diaz
Matt LeBlanc
Luke Wilson
John Cleese
Ja'net DuBois

Lika bra som den första filmen och det säjer ju det mästa!

Kan det göras någon sämre film? Detta är en av de sämsta filmer jag någonsin sett. Den var så fruktansvärt löjlig! Hur kan någon tycka att den är bra? Dålig och tramsig musik också. Gillar inte alls den där girlpowergrejen om att vara så häftig, eftersom jag bara tycker det är larvigt. Actionscenerna är så löjliga så jag tror jag spyr. Dessutom var den också töntigt overklig. Kan inte hitta en enda positiv grej med och kan inte heller förstå hur man kan sätta bättre än en etta på denna film.

Filmen är baserad helt på tjejernas utseende och papret det skrevs på. Allt annat är ganska uselt. Skådespelarnas insatser är ungefär lika bra som i en usel p-rulle, effekterna är så uppblåsta och överdrivna att det efter ett tag bara blir löjligt. Minsta lilla känsla av realism försvann efter knappt tio minuter och sen blev det bara värre. Miljöerna känns instängda, enkla och gjorda i studio. Fotot är också väldigt dåligt.

Det kan inte bli något annat än underkänt till en film som är ganska usel rakt igenom.

Bilbo_one

Som vanligt bara larv i filmer som Cameron Diaz är med i. Detta var inget undantag. Jättedåligt. Klar etta

Bra film med härlig action och attityd

moomz

Hyffsad bra film, fylld med action och snygga tjejer... men handlingen är väl inte dne bästa kanske. En helt ok film att se, men inget måste.

Lika bra som den första filmen och det säjer ju det mästa!

Ganska trist och barnsligt fult med alla volter som görs,men men...det får bli en svag tvåa.

Sallee

Jag vet inte riktigt, jag kan verkligen inte med dessa filmerna, har sett dem ett antal gånger, och verkligen ingen
film jag kan rekomendera.

Ingen bra film.. Ettan var bättre.

Charlies Änglar (2000)
Charlie's Angels (2019)