Ond tro

1,3

Handling: Mona har just flyttat till stan och nytt jobb. På väg hem från jobbet en dag blir hon vittne till ett bestialiskt mord. Hon blir chockad och skakad men någonting väcks också inom henne. Av en slump möter hon mitt i detta Frank och de inleder ett trevande förhållande. Hennes fascination av mordet och mördaren växer till besatthet och när polisen inte tar Monas misstankar på allvar släpper hon allt för att själv hitta mördaren. Jakten leder till en våldsam uppgörelse, inte bara med mördaren utan också med Monas egen moral.

År: 2010
Kristoffer Joner
Magnus Krepper
Jörgen Berthage

Savannah

Rent plågsamt usel! En absolut meningslös film, i vilken inte ens vår annars så habile Jonas Karlsson kan leverera! Tro mig - det enda skrämmande med denna thriller är att den överhuvudtaget har producerats.

för fan vad värdelös, vad handlar den om? snälla berätta för mig!! Kan någon göra det? Snälla kan någon berätta för mig vad den handlade om ?!

Savannah

Biopremiär: 2010-09-10