Min låtsasfru

Handling: En plastikkirurg (Sandler) anlitar sin trogna assistent (Aniston) till att låtsas vara hans blivande ex-fru för att kunna maskera en lögn han berättade för sin mycket yngre flickvän (Decker)...

År: 2011
Rachel Specter
Elena Satine
Dana Goodman

Copyright Columbia Pictures

En 2+ som film, i sin egen genre & som underhållning.

En helt OK Sandler-film. Topparna är för få, alltså är manuset för dåligt. Men topparna är å andra sidan riktigt roliga. Mest tack vare Sandlers och Anistons timing och personkemi. Småcharmig. Inte tråkig, men något lång. Just ja, Brooklyn Decker, vilket ögongodis!
Ligger på "All-Time World Wide Box Office"-topplistans 583 plats av just nu 643 filmer, så uppenbarligen säljer Sandlers filmer riktigt bra.

Kan inte låta bli att älska såna här härliga komedier. Aniston och Sandler är verkligen två underbara skådespelare. Man blir glad.

Den här filmen va så underbart bra, romantisk och rolig :) Får en stark 4:a

IWantItThatWay

Mycket rolig komedi, men den kan bli lite tjatig emellanåt. Väldigt förutsägbar. Ett stort plus för alla härliga karaktärer och fantastiskt, klockrena scener! Sandler och Aniston är ett perfekt team! Mycket mycket skratt!

Pesole

Den här är kul, men man kanske borde tänka på vissa saker innan man börjar sätta sig in i sådana här situationer. Det skulle jag göra i alla fall.

En rolig,underhållande och romantisk film. Klichéefylld, men det behöver inte alltid vara negativt. Svag fyra.

jag tyckte att den var super rolig. helt klart sevärd

Biopremiär: 2011-02-23