Försvunnen

1,8

Handling: Ett oförklarligt strömavbrott lägger sig över Detroit, och vid soluppgången finns bara ett fåtal människor kvar - resten har försvunnit, kvar är endast högar med de kläder de hade på sig. Den handfull människor som finns kvar kämpar för att överleva det mörker som kryper in på dem, då timmarna av dagsljus börjar försvinna helt...

År: 2010
Jacob Latimore
Courtney Benjamin
Christina Benjamin

Copyright Magnet Releasing

Hatar slutet så fruktansvärt så jag var nära på att sätta en etta men nej den förtjänar ändå en tvåa.

Bilbo_one

Hörrudu kroantoan, det här var inte alls bra och inte ens läskigt. Somnade efter halva. Vad ni en gör se den inte. Klar etta

Vet inte riktigt vad jag ska säga. Spännande uppbyggnad men blir bara sämre och mer korkad hela tiden och slutar abrupt och meningslöst.

En -3 som film, i sin egen genre & som underhållning.

Det borde vara kriminellt att göra ett så dåligt slut. Men innan dess är filmen f-n riktigt j-vla spännande från första minuten till de sista 2 minuterna av ca 90 totalt.

Spännande film men slutet är under all kritik. Man kan inte göra en sådan här film utan att iallafall ge en liten vink om hur den slutar. Allt man byggt upp med spänning går helt enkelt förlorad. Nä inte bra alls.

bra start verkligen, men sen bleknar den fort ju längre man kommer mot slutet