Kaos i vita huset

2,0

Handling: Luke Davenport är den amerikanske presidentens påfrestande trettonårige son. När den senaste i en lång rad övervakare får sparken för att han läxat upp Luke inför massmedias TV-kameror, går jobbet till f.d. boxaren Sam Simms. Han inser snart att Luke är som vilket barn som helst och lär honom saker som är bra att kunna i skolan - som att boxas och dansa. Simms chef i Vita huset ser dock till att Simms får sparken. När Luke sedan kidnappas struntar Simms i att han inte längre arbetar för Vita huset, utan gör allt för att rädda presidentsonen.

År: 1996
Zachery Ty Bryan
Michael Krawic
Bill Cobbs
Jemar Jefferson

En av de sämsta filmer som jag har sett.
Den var otroligt klichéefylld, fjantig, sentimental och förutsägbar. Att göra sådana hära filmer är bara slöseri med pengar. BOTTEN!!

Sweet_Jenny

ganska bra..det var länge sen jag såg den här men , ja den är ok..

Detta känns som en fullständig låg budget - film. Det enda som är övervägande häftigt är actionscenen i slutet och inte ens den är särskilt bra. Den har sina roliga stunder dock.

Olofsson

En ganska trevlig film som jag såg senast vid 15 års ålder, kanske filmen passar bäst i den åldern? Nåväl, filmen handlar om en mycket bortskämd pojk- presidentsonen Luke. Han har allt som man kan drömma om- eller? Nja, Luke har inga vänner och får ofta apa runt efter sina föräldrar. Dessutom är hans assistent oduglig. Han får sedemera sparken och nu får han en ny assistent. Denne är mycket rolig och piggar upp Luke, de gör bl.a. en massa hyss tillsammans. Att få sparken gillade inte den f.d. assistenten. Han chattar på internet med Luke, med alias som en i Lukes ålder, med tanke om att få träffa Luke. Detta vill Luke såklart och då de träffas inträffar olika saker. Då Luke går i skolan får han en jobbig typ efter sig som vill göra livet surt för Luke. Han är även avundsjuk på Luke då en tjej gillar Luke (ömsesidigt) som han gillar. Hur ska denna soppan sluta? Se filmen, gansa bra faktiskt!