Abduction

Handling: En ung man söker efter sanning då han finner ett foto av sig själv som baby på en hemsida med bortrövade barn...

År: 2011
Antonique Smith
Denzel Whitaker
Elisabeth Röhm

Copyright Lionsgate

Riktigt bra start på filmen men efter halva filmen blir det lite väl amerikanskt. Allt går deras väg och det blir helt enkelt lite för bra. Roligt att se Mikael Nyqvist i en relativt stor roll.
Trovärdigheten på Taylor lakuner sjunker under filmens gång. Vet inte om det beror på hans unga ålder i filmen. Han känns liksom för mogen. Nä ingen film jag ser om men helt ok.

Rätt bra, spänande film, får en stark 3:a

En ungdomlig variant av Jagad. Typisk Hollywood-film. Sånt funkar ibland, dock inte denna gång.

SaknatMig

Helt klart sevärd, mycket bättre än jag trodde.

Tyckte filmen var bra men för kort. det liksom hände inte så mycket men ändå hände. ja typ! men den är sevärd tycker jag hehe

Ninnie

Riktigt dålig film. Uppenbara produktplaceringar, dåligt skådespeleri och brist på manus är bara några av alla de saker som gör den här filmen riktigt kass. Kollade klockan flera gånger i biosalongen och hade inte nödutgångsdörren där jag satt varit larmad hade jag gått efter halva filmen.

Det enda som höjde stämningen var att resten av publiken inte heller kunde hålla sig för skratt när filmen bitvis blev för pinsamt dålig.

Biopremiär: 2011-10-07