Wanderlust

2,1

Handling: Två stadsbor bestämmer sig en dag för att leva efter en helt annan kulturell livsstil...

År: 2012
Joe Lo Truglio
Michaela Watkins
Kerri Kenney

Drain

Handlar om ett par som bor i New York, har nyss köpt en svindyr extremt lien lägenhet. Tyvärr blir han av med sitt jobb och de måste flytta ut. De åker till hans bror och på vägen behöver de stanna och sova och hamnar på ett ställe med jordens märkligaste människor. De är som hippies fast konstigare. De har inga dörrar i huset, de har flertal sexparters och de har knäppa ritualer. Efter en natt så drar paret vidare till hans bror som efter ett tag driver dom till vansinne så de åker därifrån tillbaka till knäppgökarna där han vill prova på att stanna hos i 2 veckor för att sedan besluta om de ska stanna på heltid.

Den här filmen är INTE rolig. Även fast det stormar in skämt, roliga och knäppa saker. Det blir aldrig kul. Tror säkert att det skulle kunna bli en rolig (men fortfarande dålig) film med annan filmregissör.

Det som var kul var alla tabbar som visas under eftertexterna, det var enda gången jag log under hela filmen.

Filmen har ingen bra handling.

Skådespelarna är ok men inte mycket mer.

Jag ångrar att jag såg den här, vilket slöseri med tid.