Zoolander

Handling: Derek Zoolander var en gång världens mest berömda manliga fotomodell men nu är hans karriär på fallrepet. När han inser att hans stjärnstatus dalar bestämmer hans sig för att söka meningen med livet, men mörka krafter lurar...

År: 2001
Asio Highsmith
Alexander Skarsgård
Donald Trump

martin88

Så många stjärnskådespelare i en så här dålig film är inte okej. Lite smårolig stundtals men mestadels otroligt löjlig och manuset är riktigt dåligt.

Riktig kul! Riktigt rolig! Korkad komedi helt enkelt. En komedi som inte kan beskrivas med ord.

Ganska bra film. Typisk för Ben Stiller. Många kända skådespelare med, men ingen som höjer filmen något speciellt.

martin88

Jo, faktiskt så tyckte jag detta var kul. Det var aldrig tråkigt och jag gillade att de överdrev på ett bra sätt som inte var jobbigt. Inte det bästa som finns men den har sina stunder och det lugna, enklare komiska passar så bra.

En oseriös och störd film som bara är överdriven men jäklit bra ändå

Annie91

Verkligen en udda och konstig film, men den får en nog att skratta. Ben Stiller är faktiskt rätt charmig i rollen som den en aning korkade modellen Derek Zoolander, ock likadant med Owen Wilson i rollen som Zoolanders konkurrent Hansel. Will Ferrell är som vanligt väldigt galen, och en aning äcklig för att vara rak på sak, men tyvärr blev jag väldigt besviken på Milla Jovovich. Jag avgudar kvinnan i största fall, men hon fick mig nästan att börja gråta i denna film. Självaste manuset var väldigt enkelt och rätt självklart från första sekunden, men den höll ändå. Klart värd att se en gång i alla fall. Medelmåttig trea.

crack_of_dawn

Nej, jag får nog lov att sälla mig till den stora grupp som här tyvärr måste underkänna denna film... -Att de fått så många stjärnor att ställa upp är ett under som ingen kan begripa!

Owens medverkan är en av de få saker som talar för den...

Zoolander 2 (2016)