Evigt Ung

Handling: Det är 1939, och testpiloten Daniel McCormick är mycket framgångsrik. Trots hans förmåga att hantera faror, vågar han inte se sin flickvän i ansiktet och fria till henne. Han skjuter hela tiden upp beslutet till morgondagen. Men så en dag händer det obegripliga och en i en tragisk olycka omkommer hans käresta. Han vägrar att fortsätta leva ensam, och ställer upp i ett topphemligt experiment där han blir nedfryst. Han vaknar igen 1992 och är totalt vilse. Genom vänskapen med ett faderlöst barn och dess moder, lär sig Daniel att tiden inte väntar på någon människa, men sann kärlek väntar för evigt.

År: 1992
Michael A. Goorjian
Veronica Lauren
Art LaFleur
Eric Pierpoint

En intressant och underhållande film. Gillar verkligen komedier där man reser fram/tillbaks i tiden eller liknande. Slutet var lite väl naivt, men en svag fyra är den absolut värd.

tungspets

Börjar helt underbart, och övergår sedan till en b-film, fastän en väldigt charmig, söt och rolig sådan. Slutet var dock plågfullt att se.

Min favoritscen var när Elijah ville imponera och ge komplimanger till en tjej han gillade;
"Cool nail-polish, looks like blood!"

TheHobbit

bortsett från det proffsiga skådespelandet så är det här en jävlit tråkig film. det börjar bra och spännande men efter ett tag blir det bara löjligt. det får bli en mycket svag tvåa, på gränsten till etta. skådespelandet räddar!

väldigt fin film.Gibson ä facktiskt väldigt fin i den..

Kul att se Elijah Wood i en biroll! Själva filmen var väl okej. Intrigen var ganska engagerande och Gibson visade att han passar för mer än action.

Bra intressant dramafilm.

Cruel_Intentions

Tycker jätte mkt om den här filmen! Alla skådisar e såå bra och jag tycker om hur hela historien fortlöper sig.. en svag 4a