Split

Ta bort betyg

Sätt ditt betyg: Ta bort betyg

Handling: Kevin har 23 olika personligheter. En av dem tvingar honom att kidnappa tre tonårsflickor som får bevittna hans slutgiltiga personlighet: odjuret.

År: 2017

Lyne Renee
Betty Buckley
Sebastian Arcelus

Silverpilen

En jättebra rysare! Både spännande och intressant! McAvoy gör sina olika karaktärer jättebra och imponerande! Att spela så många olika personligheter på samma gång är en utmaning! Tycker också att tjejerna är väldigt vettiga. I många sådana här filmer brukar de ofta gråta och skrika istället för att försöka agera. Men de här tjejerna försöker hela tiden att göra något vettigt. Vilket också känns bra! Trots sin tid på två timmar så hålls intresset uppe varenda sekund! Känner mig mycket nöjd med denna!

Så bra film, bra skådespel av McAvoy. Och Betty Buckley. Och Anya Taylor-Joy.
Skön tickande spänningsstämning.

Silverpilen