Lost Boys, The

Handling: Bröderna Michael och Sam flyttar med mamma till morfar i Santa Clara. Men Michael hamnar i dåligt sällskap, ett ungdomsgäng som visar sig vara vampyrer.

År: 1987

Billy Wirth
Alex Winter
Chance Michael Corbitt
Alexander Bacon Chapman

en helt okej vampyrfilm, som var seg i början, men blev bättre mot slutet. Jag kan förstå att det blivit en klassiker :) älskade bröderna Frog :P

en skön 80 tals rulle med kiefer suntherland

Yasmin

Usch fy vilken löjlig vampyr film!! >_<

rednaxela

En helt okej vampyr fil som funkar som nu till halloween.En film med hyfsat budskap och hyfsade skådespelare.
Godkänd

Tyckte denna filmen va riktigt löjlig faktiskt. Manuset är katastrofalt, special effekterna inte specielt bra, själva historien kändes löjlig och påfrestande. Skådespeleriet va väl helt oki och filmen blev ganska oki dem sista 20 minuterna men tyvärr orkar jag inte se igenom en film om bara dem sista 20 minutrarna är sevärda så de blir en 1:a för denna film.

Jag gillade inte den här filmen särskilt mycket.. Skådespelarna var bra, men effekterna kunde ha varit bättre. Jag tyckte inte att den var ett dugg läskig.

24 skådisen Kiefer Sutherland är minnesvärd som läskig vampyr i denna kultfilm.
Särskilt läskig var den visserligen inte, men den var ändå underhållande och lekfull.

Lost Boys: The Tribe (2008)
Lost Boys: The Thirst (2010)