View from the Top

2,4

Handling: Donna Jensen kommer från fattiga förhållanden men har himmelshöga ambitioner: hon vill bli en glamorös flygvärdinna i första klass. Hon är beredd att göra allt för att få sin dröm uppfylld, men det blåser kyliga vindar där uppe, och vägen mot målet visar sig vara turbulent. Den flygfärdiga fröken Jensen får snabbt fullt upp med knasiga och krävande passagerare och insmickrande chefer och kolleger som blir allt mer missunnsamma...

År: 2003
Concetta Tomei
Robyn Peterson
Nadia Dajani

rätt bra film som är bra en tröttis dag. Stark 2:a

En trevlig liten film man kan kolla på en slappardag. Bra budskap.

truls

Jag tycker filmen var helt "ok" . Den var mycket bra. Man kom snabbt in i filmen och nästan direkt så kände man huvudpersonen så kallat Donna. När vi kommer till manuset och storyn så tycker jag den var okej. Filmen gick till överdrift ett antal gånger, och det gjorde att man tappade förtroendet för filmen. Men i helhet var det en bra film. Sevärd!

en okej komedi som har sina stunder, men inget att hurra över. Men godkänd i alla fall

Mycket bra manus och kul ibland.

Sofia92

oj det var längesen jag såg denna, men jag gillade den kommer jag ihåg. Skådespelarna är bra och filmen är både rolig och intressant. En del händelser är helt oväntade och oförutsägbara och det tycker jag är bra.
Stark trea.

zarischka

Denna films stora problem är att fröken Paltrow inte kan spela... Hon är varm som en isglass, och lika charmig. Idén var hyfsad, och birollsskådisarna är bra - men tyvärr. Det räcker inte!