Ken Park

Ungdom:

Ungdom:

Handling: Följer några ungdomar i Kalifornien under några dagar. Handlingen kretsar kring sex, könsroller, droger, religion och framför allt relationen mellan föräldrar och deras barn.

År: 2002
Harrison Young
Patricia Place
Richard Riehle

losdrivaren

Sjuk film! Men ett måste om man vill se allt:p

Ludwig06

Borde aldrig ha gjord den här skräpfilmen.

PixieSaga

Ytterligare en film som jag personligen gillar just för dess verkliga men råa handling, när filmen är slut finns känslan fortfarande kvar, dock kan den stundtals nästan kännas som en konstig porrfilm men bortsett från det så är den klockren.

En bisarr, äcklig, crazy, knassig film men bara såå himla bra och underbar. Härliga karaktärer eller rättare sakt knassiga karaktärer men det är juh så bra och härligt. Tycker om bisarra och crazy filmer så denna är en favvo. Känd för sina äkta sexscener!

ToxicAvenger

Intressant och orginell, men för mig alldeles obegriplig. En svag trea.

Life_is_so_blue

En ganska dålig film tycker jag.
Väldigt sexistisk, men rolig i mellan åt men också väldigt dum.
Kan tänkas att se på en gång till om det blir nödvändigt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den här filmen, inte en enda av Clarks filmer har jag riktigt förstått mig på, vad är det han vill visa?
Förutom allt det äckliga, råa och rent bisarra i hans filmer, förstår jag inte vad han vill förmedla.
Kanske är det inget särskilt, kanske vill han visa roten till det onda och sjuka i enstaka personer i USA, jag tycker det verkar så. För på en enda plats i hela USA hittar vi ett helt gäng ungdomar och vuxna som är helt väck i huvudet. Det är både underhållande på ett sjukligt plan, men också på ett inspirerande och övertygande, jag blev för det mesta övertygad om att detta var en av de sjukaste filmer jag sett. I och med Clarks snygga regisserande blir jag också inspirerad, han lyckas chocka och få folk att må illa både fysiskt och psykiskt med sina filmer, det uppskattar jag, och den här filmen är ett bra exempel på det. Däremot behöver det inte vara bra, för detta är bara en hot dish av olika berättelser som flätas samman och kan kopplas till en kille vars namn var Ken Park, ett billigt försök den här gången Clark, men du övertygar fortfarande. Det blir en svag fyra till Ken Park, jag säger detta: funderar du på att ge dig in i filmbranschen? Missa då inte Clarks filmer.