Ladybugs - panik på planen

Handling: Chester Lee, en säljare som hoppas på att bli befordrad försöker ställa in sig hos chefen genom att gå med på att träna chefens dotters fotbollslag. Det finns dock ett problem, laget är urdåligt och det ser inte ljust ut för Chester. Men så får han en lysande idé, han klär ut sin fästmös son till tjej och låter honom börja i laget.

År: 1992

Johna Stewart-Bowden
Jandi Swanson
Valentino
Nancy Parsons

inte så bra tycker jag, inte mera roligt än något annat och inte så bra gjord eller originell.

Shellix

En ganska löjlig film, men ändå rolig. Med vissa oförglömliga scener, som den när tränarn ska hjälpa Martha på med klänningen... :)

struwe

kul film med rodney dangerfield.känns lite tråkigt bara när man vet att jonathan brandis(stephen king-Det)hängde sig bara 27 år gammal.

martina j

Jag tycker den är bra för Brandis är med för han är så snygg. Och han är rolig charmig.

En charmig komedi med nyligen avlidne Dangerfield. Otroligt söta Vinessa Shaw sticker ut.

Olofsson

Extremt overkligt ibland vilket framkallade många skratt. Men har man inget annat för sig kan man nog se denna film med nöd och näppe...Men rekommenderas? Nja.