Haggard

Handling: En verklighetsbaserad film om Ryan Dunns före detta flickvän som alltid var otrogen.

År: 2003
Josh Ball
Dave Battaro
Buddy Bill

random_guy

Bam Margera använde pengarna han fick från Jackass:the movie att göra denna filmen, Haggard. Baserad på en sann historia om Ryan Dunn''''s ex som dom alltid fick spionera på.
Okej, Haggard är en mycket billigt gjord film. Ljudet är dock helt okej, samt bilden. Fast knappast bättre än i hans tv-serie Viva La Bam. Gänget passar inte som skådespelare, bäst gör Ryan Dunn isåfall, Bam Margera är riktigt usel. Som regissör är han väldigt svår att bedöma, eftersom han själv nästan gör huvudrollen (och i dom löjliga mellansekvenserna när han går på ett hustak) gör att eftersom han spelar dåligt blir hans regi dålig. Dock är han en duktig klippare.

Filmen har humor, men inte lika mycket som jag hoppats på. Men skrattar mer åt Rake Yohn''''s (Hellboy) ansikte än vad som kanske mer var menat att man skulle skratta åt. Filmens riktigt roliga scen är ner Brandon Dicamillo sitter och regisserar leksaker runt en leksaksjärnväg. Annars är filmen inte så genomtänkt. MEN den är underhållande och bör ses. Skratt kommer det att bli, om du har humorn så att säga.

Sallee

Har följt både Jackass & Viva la bam, som är betydligt bättre än den här rullen. Dock är det en mycket underhållande film, som bjuder på en hel del skratt. Det absoluta bästa filmen är när Hell boy, får stryk och sedan jagar Ry, Valo & Falcone. Annars händer det inte så speciellt mycket. Känns som att filmen är inspelad under en dag, men inte gör det mig något, för det var en underhållande film.

Betyget för mig del skulle hamna på en godkänd nivå alltså en tvåa i betyg, snål som jag är men eftersom skådespelarna var helt okej, och självklart musiken så ändrar jag betyget till en 3:a

anden

skådespelet var dåligt,men filmen var små kul ibland, det märks att den är gjord av amatörer..men åndå helt okej flm stark 2:a

Buhuuuhu

Det är en film som fick mig att skratta i alla fall. men man måste nog uppskatta Jackass/Viva la Bam-humor för att denna film ska gå hem.
Det var även kul att det var lite skejt med i filmen. Alltid kul att se!
Sevärd men inte mer...

blod i strumpor

En riktigt rolig film. Det bästa med filmen är ju att den är så j..la sjuk.

Life_is_so_blue

Grymt rolig Bam film:)
Man bara skrattar åt dem, tycker synd om Ryan Dunn´s hela tragiska delar.
Men hel grym musik av H.I.M till filmen,
Hoppas Bam kommer göra fler filmer.
Väldigt bra romanitskkomedi tillsmans med skadegläjde. Rekomenderas.

random_guy

Finntroll