På farlig mark

1,9

Handling: Forrest Taft spenderar mesta delen av sin fritid med att bekämpa oljeskador i naturen. Han möter dock sin överman i oljechefen Michael Jennings. Taft blir snart en nagel i ögat på Jennings som beslutar sig för att röja honom ur vägen, vilket visar sig vara lättare sagt än gjort.

År: 1994
Elsie Pistolhead
John Trudell
Mike Starr
Sven-Ole Thorsen

Roligt att han gjort den själv, det kan ju vara kul för de som tycker att Seagal är bra. Det tycker inte jag, jag tycker att han är en usel skådis, regissör kanske han till och med är bättre som. Dålig action, dålig story, dålig Seagal.

vet inte vad jag ska säga om den här..bra film men vart för seagal aktigt:P

Seagals enda film som han har regisserat är medioker. Visst har filmen ett vettigt budskap, men andetjafset i mitten av filmen skulle jag velat slippa att se. Caine är väl okej som skurk, men filmen är förutsägbar och klichéefylld.

Angelus

En dålig Seagal film, snyggt action, bra slut, 1p till slutet + 1 till resten av filmen

inzomnia

Åh, kan ingen säga till honom att han är KASS! Hans begynnande ölmage som gör karatesparkarna svåra är patetisk. Han är en USEL skådis som gör USLA filmer.

En av Seagals största misslyckanden i mina ögon. Ibland undrar man verkligen hur Michael Caine väljer sina roller. Fin natur dock. Extremt stark etta!

kaj08

En av de bättre Seagal-filmerna.