Guy Thing, A

Handling: När Paul vaknar upp bredvid Becky, den sexiga dansösen från hans svensexa, måste han snabbt komma på en vit lögn för att ”skydda” sin framtida brud Karen. Men när Beckys underkläder dyker upp i Pauls soffa samtidigt som Beckys ex visar upp några avslöjande foton av Paul och Becky själv visar sig vara Karens kusin (och en bättre match för Paul) ställs Paul inför ett avgörande beslut. Om han gör det rätta, kommer han förlora den sanna kärleken för alltid?

År: 2003
Jackie Burroughs
Jay Brazeau
Matthew Walker
Fred Ewanuick

Rolig och underhållande romantisk komedi,med en bra Julia Stiles i huvudrollen. Stark trea.

PiktorPucci

Ingen höjdare, men helt ok att kolla på om man inte har något annat att göra...

Halifax

A feelgood movie. Är man en sucker för såna filmer (som jag är) kommer man gilla denna film.

Montmartre

Kul film, kan vara rolig att se som lite omväxling.

Cruel_Intentions

Kul! filmen är rätt bra budskapet är att man inte ska välja den enklaste vägen ( den perfekta frun) utan den svårare vägen (De underbara livs fulla tjejen) så kanske man tillsut hamnar på ett lyckligt ställe---

tessan81

Vilket bottennapp. För mycket pinsamheter som är så dumma och fåniga att jag inte ens orkar fnissa. Jag tycker om Julia Stiles annars och hon är också det bästa med filmen.

mice_lord

Kul ibland annars tråkig och torr.