Dödlig hämnd

Handling: Polisen Gino Felino får ett telefonsamtal om att hans bäste vän har blivit skjuten mitt framför ögonen på sin hustru och sina två barn av Richie Madano som har varit deras fiende sedan barns-
ben. Gino tar upp jakten på Richie och upptäcker att motivet bakom dödsskjutningen går långt tillbaka i tiden.

År: 1991
John Toles-Bey
Joe Spataro
Ron Brumbelow
Jack Cipolla

En av actionstjärnans bättre filmer är en ganska underhållande och actionfylld rulle.
Forshyte spelar över lite grann, men annars så är filmen helt okej. Den får 2,5 i betyg.

Mattias15

Steven segal är ju cool och slåss bra, men det räcker inte. Allt känns för klicheigt och fejk, Inte kan steven prata italienska heller. stark tvåa.

The__Price

En av Seagals bästa filmer lätt! Den är spännande, cool, våldsam och han har extremt coola kommentarer. Han spelar här bättre än jag sett honom innan. Han är tuffare än gud. Fina slagsmålsscener. De är verklighetstrogna jämfört med tex: Jet Lis filmer. Såna overkliga saker. Här tar Seagal vad som finns till hands.

Och det bästa med filmen...Seagal är så sjukt rå! Han svär, han är sur, han slår ihjäl alla i sin väg. Bäst!

E_T_T_A_N

som alla andra steven seagal filmer är han ute efter att hämnas på någon stor bad guy.
och för "ovanlighetens" skull kan såklart steven seagal massa tuffa knep efter som han vart speacial agent tidigare i livet.

börja bli ganska tråkigt att se filmer med steaven seagal i alltid samma sak .

handlingen är inte heller bågot att hänga i julgran inget nytt känns bara upprepande.

Angelus

Steven Segal gör som alltid en bra film...men han e som alltid våldsam ..kanske t.o.m för våldsam