In-Laws, The

2,5

Handling: Jerry Peyser är fotvårdsspecialist och trivs med sin mycket välorganiserade och strukturerade tillvaro. Men nu ska hans dotter gifta sig med CIA-agenten Steve Tobias son. Steve håller ett tempo närmast jämförbart med en värmesökande missil, något som redan har fått hans ex-fru att söka rekreation i en helig ashram. Jerry ryser vid blotta tanken på det kaos som Steve för med sig, men snart är han själv insyltad upp till öronen i ett av Steves farliga uppdrag. Det högst omaka paret är dock tvunget att samarbeta – för barnens skull.

År: 2003
Tamara Gorski
Matt Birman
A. Russell Andrews
Richard Waugh

Innan jag tar upp vad jag tycker om filmen så vill jag bara komentera att det här på filmpunkten står att fuilmen är från 2003, men på baksidan av själva filmen så står det faktsikt att den är från 2004. Ja och så över till vad jag tyckte om filmen, tycker den va helt okej, lite små rolig och en bra film att vakna upp till. Får en 3:a

Filmen var inte alls som jag väntat mig, och den var varken särskilt rolig eller underhållande. Får en svag tvåa, eftersom den ändå gick att kolla sig igenom.