Snygg, sexig och singel

2,2

Handling: När det gäller dating har Christina Walters en gyllene regel; försök inte att hitta den rätta utan försök istället att hitta den som känns rätt just för kvällen. Men efter att hon en kväll träffat Peter kommer hon på andra tankar bara därför försvinner han spårlöst redan dagen därpå. Tillsammans med sin väninna Courtney beger hon sig ut på en vild resa tvärs igenom staten för att hitta honom.

År: 2002
Regissör: Roger Kumble
Originaltitel: The Sweetest Thing
Längd: 01:28, 01:30 (Unrated Version)
Cameron Diaz
Chelsea Bond
Alexander Chance
Judith Chapman

BeckyLou

Nej usch! Dalig film som är en förolämpning mot hela kvinnosläktet. Inte rolig det minsta, med osmakliga skämt och ingen spelar vidare bra. Inte ens Cameron Diaz charm kan rädda den här filmen nagot.
Dalig film och scenen när de sjunger pa kafeet är nagot av det värsta som nagonsin fangats pa film.

majzzan

SÄger bara en sak tjej film å helt ok än om man gillar typiska tjejfilmer å jag gör ju det så hehe

madeleine_g

Den här filmen är absolut en film för oss tjejer. Visst det kanske inte är världens bästa handling i den men den är absolut värd att se en kväll tillsammans med tjejpolarna. En äkta måbra film med lite småfniss lite här och där. Cameron Diaz är perfekt i rollen som den något sexige Christina som efter mycket om och men med lite killar här och där kommer fram till att det kanske finns en mister right guy där ute ändå.

Rätt så förutsägbar. Men den var emellanåt rolig, så jag ger den en svag trea..

Grymt rolig med bra humor :)

Hahahaha vilken rolig film snygg sexig och singel stämmer verkligen på dom tre unga tjejerna.är det inte denna film när den mörkhåriga fastnar med en kille när dom typ är intima:P!..

En ganska sjuk film som faktiskt tyvärr är ganska rolig ibland så den får en 2:a av mig.

MaliciousDelight

Hade höga förväntningar på denna film. Blev smått besviken när den inte alls var särskilt bra.
Förutsägbar.
Usch, nej.