Yards, The

2,3

Handling: När Leo kommer ut efter 16 månader på kåken för bilstöld, vill han bevisa både för sig själv och för sin sjuka mor Val att han kan få ordning på sitt liv igen. Han träffar bäste vännen Willie, som är tillsammans med Leos kusin Erica, och får av honom tips om ett jobb. Willie arbetar för Ericas styvfar, Frank, som är boss för ett företag som sköter service och reparationer i New Yorks tunnelbana. Han accepterar jobbet och blir Willies högra hand.

Men en natt går allt över styr. Leo följer Willie och hans hantlangare till en bangård, och innan Leo hunnit inse vad som är på gång ligger bangårdsmästaren mördad och en polis svårt misshandlad. Plötsligt är Leo efterlyst för mord, och den familj han trodde var hans egen och som han trodde kunde lita på visar sig vara den mest skoningslösa och korrupterade i hela New York.

År: 2000
Victor Arnold
Chad Aaron
Louis Guss

Laidan

Den här är sådär lagom halvtråkig och seg. En ganska förutsägbar film med ett halvdant manus. Men det går att titta på, EN gång iallafall.

trodde inte jag skulle gilla den här filmen, var väldigt skäptisk. Men den va faktiskt bra.
Men inte mycket mer en just BRA, så den får en 3:a

Pesole

En bra film, man känner igen några av skådespelarna, den visar bra med saker.

Filmen är okej men den var helsnrurrig ibland tycker jag.

Rörig och seg film som man hade klarat sig bra utan att ha sett. Bra story, men hade kunnat gjorts bättre.

Social__Distortion

Godkänd film. väldigt långdragen film. Alla försöker prata nån dialekt som om dom vore plo0ckade direkt ur Gudfadern.! Dåligt manus. men den går att se. blev bättre fram mot slutet.!

Skrämande försök för att göra en gudfader rip off. Riktigt usel, Phoenix gör sin sämsta roll jag sett. Riktigt katastrofabel film. Gråa scener uselt skådespeleri och en taskig story.