Scary Movie 3

Handling: Cindy och hennes vänner råkar ut för massor av underliga fenomen, som cirklar i sädesfält och skumma videoband. De bara måste ta reda på vad det handlar om egentligen.

År: 2003
Jianna Ballard
Marny Eng

Copyright Dimension Films

Spike

Den absolut roligaste filmen hittills tror jag - jag skrattade från och med första skämtet tills filmen var slut. Jag vet inte varför jag tycker att den är så bra. Kanske för att jag har sett både The Others och The Ring. När jag såg Scary Movie första gången hade jag inte sett Jag vet vad du gjorde förra sommaren och Scream så det blev väl inte riktigt samma sak. Men jag tycker att det är lite för mycket snuskhumor i ettan. Den handlar lite för mycket om sex också. Humoristiska filmer är bra, bara det inte går för långt. Överdrivna skämt om sex och kiss och bajs är inte alltid så trevligt.

c00per_91

Bästa filmen i Scary movie serien.. jag har sett den hur många gånger som helst o jag skrattar fortfarande ihjäl mej xD

vinterkärlek

Helt klart den bästa Scary Movie filmen.Så kul ! :D

En 2+ som film, i sin egen genre & som underhållning.

andor

Alla scary movie och Nakna pistolen -filmerna har enligt mig ungefär samma humor. Är man förberedd och tycker om den typen av enkla humor så var denna nog ganska bra. En film som inte kräver mycket av tittaren men ändå kan få en att småle. En av de bättre i serien.

heroin

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!
Helt seriöst, I promise: Jag har ALDRIG skrattat så mycket åt en film som denna (möjligen Scary Movie 4, såg nämligen trean och fyran direkt efter varann en stenad söndagskväll och skrattade så jag inte kunde andas).
Parodierna på filmerna är verkligen klockrena, roligast är det ju såklart om du sett filmerna som parodiseras innan, men även parodier på filmer jag inte sett var sjukt roliga.
Detta är den klart bästa scary movie-filmen. Är så mycket roligt i den att jag inte ens kan räkna upp allt.
"How the hell do you woke up dead?"

En femma - faktiskt. Kan inte ge filmen något annat trots att det nån gång ibland kan bli lite väl mycket sparkar i skrevet och upprepade skämt. Men inte tillräckligt mycket för att den ska få mindre än en femma!
Jag får nog tillägga att femman gäller i "sin egen genre". Alltså, en favorit bland komedier. Jag kanske är lättroad.

Noisome

Det går utför för saw-filmerna. Den duger att titta på, fast mest egentligen för att det är saw.

MaliciousDelight

Bättre än tvåan är den, men den är fortfarande dålig och den är inte kul någonstans.

Maria007

Såg mer på sådanan här filmr när jag var 10 år. Jag anat att filmen var bra då. Men nu är den väll kass i mina ögon.

Filmen var så där. Tycker att denna uppföljare var fjantig.

Scary Movie (2000)
Scary Movie 2 (2001)