In the Cut

1,8

Handling: Frannie Avery är en beslutsam engelsklärare som bor ensam i New York City. I efterdyningarna av ett ovanligt grymt mord som begåtts i grannskapet där hon bor har hela området drabbats av en kollektiv rädsla och förskräckelse som bara växer sig starkare. Trots att hon är ensam och borde ta det försiktigt med nya bekantskaper just nu inleder Frannie ett passionerat förhållande med den unge polisman som jobbar med mordutredningen. När nya mord begås är Frannie så involverad i och uppslukad av sin erotiska affär att hon inte funderar närmare på den gåtfulle polismannens beteende...

År: 2003
Micheal Nuccio
Alison Nega
Dominick Aries
Susan Gardner

Stentrist hopkok av mjukporr/thriller. Oerhört kass!

inte alls min typ av film :/

MaliciousDelight

Jaa..
mycket spännande film.
Brukar inte gilla sånna här, men detta var mycket bra.
Ryan bra som vanligt.

En inte alltför lätt film att ta till sig och även svår att recensera. Helt klart är att man får något man inte förväntar sig. Visst har man sett erotiska thrillers tidigare, men den här är i stort sett helt skapad av kvinnor och fungerar faktiskt helt annorlunda.

Mycket bra skådespelare i en något seg men oerhört vackert filmad historia och Meg Ryan är trots sin ålder snyggare än vilken 20-åring som helst. En ovanlig roll för Ryan som passar henne.

Savannah

Se INTE den här. lova mig det! Urkass rulle med oklart budskap/innehåll (ska det vara sexigt eller bara osmakligt?). Helt otroligt att det är Jane Champion (Pianot) som regisserat den här smörjan. Så gott som samtliga skådisar är helt fel för sina roller, och är det inte spännande när tatueringen på en viss person först inte finns , men dyker upp i nästa scen - helt oavsiktligt, förstås?

struwe

ingen särskilt bra film faktiskt tycker jag,men den får godkännt iallafall.undrar hur många ggr dom säger *** i den här filmen föresten.om meg ryan vill komma ur när harry träffa sally facket typ tycker jag hon kunde vallt en annan film.godkännt från mig inte mer