Returner

Handling: En ung kvinna från framtiden åker tillbaka till 2002 där hon lyckas övertyga en yrkesmördare om att ett krig kommer att bryta ut om två dagar. Nu är det deras öde att stoppa det krig som kan komma att förinta männskligheten...

År: 2002
Dean Harrington
Xiaoqun Zhao
Masaya Takahashi

Zirgo

Returner är en film som man kan få blandade känslor av. Vissa delar av filmen känns riktigt amatörsmässigt gjorda medans andra delar känns som att här har man tänkt till lite extra. Det finns många scener som är roliga och det finns scener som man bara skakar på huvudet åt. Men jag tror att när väl eftertexterna börjar rulla så kan man ändå se tillbaka på en relativt elegant utförd film med sin egna charm. Stark tvåa.

En snygg och bra sci/fi film. Härlig terminator känsla över filmen, samt E.T vibbar...;-) Diggoar måste vara E.T:s lille bror..=)

Laidan

Detta gillar jag, skön Sci/fi film med en gäng härliga scener och ett kul manus. Härliga karraktärer och lite snygga effekter.
På snudd till en fyra.

Zirgo

Rune

Skön action med barnslig story och fula cgi-effekter.

Hook

Mycket bra Si/Fi med härliga effekter och bra skådesple. Dom som gillar matrix är nog ganska nöjda med Returner.

Allt är som en anmé-action-rulle förutom att allt är verkligt delvis-"Data-animerat".

En härlig action-rulle i Japansk-topp-klass. En film som är rolig, cool och mycket bra bättre än "Volcano High" :(