Mitt liv som popstjärna

Ungdom:
Musik:

Ungdom:
Musik:

Handling: Lizzie McGuire åker på skolresa till Italien med sina vänner. När Italiens största och sötaste popstjärna Paolo förlorar sin duettpartner Isabella stöter han på Lizzie, och upptäcker att hon inte bara liknar Isabella - hon är som en kopia av henne.

År: 2003
Peter Kelamis
Terra C. MacLeod

Copyright Walt Disney Pictures

crazybaby

Förutsägbar fjantig tonårsfilm är väl i stort sett allt jag kan säga om denna "Mitt liv som popstjärna" . Också orealistisk historia som jag inte alls nappar på. Kanske något för sexåriga tjejer vars högsta drömmar är att sjunga Barbie Girl på scen, men definitivt inget för mig.

Audrey T

Lizzie McGuire (Hilary Duff) är en klantig tjej som skämmer ut sig på sin skolavslutning. På klassresan till Rom träffar hon en snygg italienare som visar sig vara en känd artist. Lizzie är en exakt kopia av hans sångpartner Izabella och han ber Lizzie att ta hennes plats när ett musikpris ska delas ut. Ska Lizzie våga sig ut i rampljuset?

En Disneyfilm som ser ut precis som alla filmer i genren för unga tjejer. Många klyschor och stereotyper. En tecknad figur kommenterar det som händer Lizzie utan att tillföra någonting. Vi förstår att "nu är det pinsamt" utan att figuren ska behöva gå och gömma sig i en spagettitallrik.

steffi

hur fan laddar man ner dem här filmerna???

Yasmin

En film för dom yngre.

IWantItThatWay

Ganska fjollig, Lizzie McGuire ska vara tv-serie, inte film!

Sallee

En godkänd film men enormt förutsägbart,
lite smålöjlig vissa stunder.
Betyget hamnar på en svag 2:a

idai

HAHA, gud serisöst ungefär den sämsta film som nånsin gjorts.. jag brukar egentligen kinda gilla hennes crap men gud..

Flora

nör jag såg den här filmen var jag kanske 10, 11 år och då tyckte jag den var jätte bra. den är väl sådär vanligt hilary duff-töntig men söt och musik är alltid härligt.