Ensam hemma 3

2,1

Handling: Fyra skurkar har stulit ett värdefullt mikrochip och gömt det i en väska i en leksaksbil för att lura tullen. Med väskan blir förväxlad på flygplatsen.

År: 1997

Christopher Curry
Baxter Harris
James Saito
Kevin Gudahl

Den var väl ibland smårolig, men även ganska tramsig. Helt klart sämre än de två första filmerna.

Bara hatar när dem byter ut skådespelare men filmen är små rolig ibland men det är en ganska onödig film.

Sofia92

Nja, sämre än de två första filmerna som jag sett. Den nya busungen som här spelas av Alex D. Linz är inte sämre än den som spelat tidigare..men bovarna däremot är sämre här. Handlningen är oxå sämre och kuligheterna/klantigheterna håller inte samma klass här som i tidigare filmerna, men självklart funkar detta oxå och räcker för en halvdan trea.

En -3 som film, i sin egen genre & som underhållning.

Noisome

De två första filmerna i serien är roliga, men när de byter ut lillkillen blir det bara fel!

En kul film fast inte lika rolig som de två första..

Angelus

En av de sämre av "Home alone"-filmerna, visst det är mera skurkar och mycket mera fällor men man saknar charmen från 1an och 2an och man saknar framför allt Macaulay Culkin, roligt men mycket förväntat slut

Denna har man sett många gånger. Jag skrattar varje gång. Tycker den är både söt och rolig

idai

Detta är den roligaste och coolaste filmen i serien!

Jag gillar inte att man har bytt skådespelare till den här filmen..
Fast det är klart att det kanske hade varit för utdraget om man hade fortsatt med en uppföljare till ettan och tvåan med samma "story".

Ensam hemma (1990)
Ensam hemma 2 - Vilse i New York (1992)
Ensam hemma 4 (2002)
Ensam hemma: Julkuppen (2012)