P.S. sista sommaren

Ungdom:

Ungdom:

Handling: Lisa följer med Matte och Kranken på semester till Gotland. De lever som om varje dag vore den sista. En natt på campingen tar livet en plötslig vändning.

År: 1988
Göran Stangertz
John Patrick Stenman
Tommy Wahlgren

Savannah

IIih...var det såhär svensk filmindustri var på 80-talet? Måste ha förträngt det...för såhär stolpiga repliker och tafflig regi borde vara förbjudet! Handlingen, finns den? Varför händer det som händer? Varför Alfvengren? Värst av allt är ändå den obefintliga kemin mellan huvudpersonerna (förutom männen, då) - vem castade? Se "G" istället.

Kult för många. Jag kommer så väl ihåg alla artiklar i tidningen Okej om huvudrollsinnehavarna. Ingen höjdare, men duger bra för att vara en svensk ungdomsfilm från 80-talet.

Filmaniac

Ännu en klassiker från det vilda 80'talet. Jag var där... saknar det starkt. Att se på den här filmen ger en verkligen flashbacks så det heter duga. När det begav sig glodde jag och en polare så många gånger på filmen att jag kunde varenda replik utantill!!
Nä... se filmen och upplev 80'talet på nytt.
Jag ger den betyg 4+++

(Kan självklart även rekommendera G-som i gemenskap och Ingen kan älska som vi.)

Platt film. Men kul att se en film från 80-talet, men det är inte mer än så.

SnyggSteefan

Ganska seg och tråkig ibörjan.
Jag gillade inte tjejen heller.
Men blev allt bättre till slut.

Denna film var ganska bra.

KGBtookmydog

Bra film med alla kreterier för att kallas för en typisk slutet på 80 tals rulle. Dock är handlinngen en smula suddig emellanåt, men det hör väl till..

KarinLovisa

jag är en sucker för sånt här. extra plus för att secret service är med på soundtracket.

Getosten

Absoluta favoritfilmem från mig..
Skådisarna är görbra, slutet ger många tankar, precis som en film ska göra!
Ska du bara se en film, se PS.. Du kommer bli kär!

Ljuva 80-tal.. Den här filmen är en typisk 80-talsfilm.