Down to You

1,6

Handling: Imogen och Al var djupt förälskade under High School-åren i New York. Sedan knakade förhållandet i fogarna eftersom Imogen kände sig för ung för att binda sig. Men efter tre år och ett otal dejter inser han att hans förflutna dröjer sig kvar och plötsligt dyker hans gamla kärlek upp igen.

År: 2000
Chloe Hunter
Amanda Barfield
Granger Green
Joseff Stevenson

filmen var bara larvig och tråkig. jag ogillar Prinze Junior så att han är med hjälper inte, Stiles har varit bättre men inte denna gång.

Ja, jösses ... var ska jag börja? Inledningen var ganska trevlig och höjde mina förväntningar. Dock kunde inget ha förberett mig på den totalt intetsägande dynga som skulle vara i en och en halv timme. Freddie Prinze Jr är väl okej, men Julia Stiles är bara jobbig. Jag gillar henne, men tyvärr väger hon inte upp tyngre roller på långa vägar lika bra som komedier. Visst rockade hon i 10 orsaker att hata dig, men här blir det inget vidare. Storyn är så ofattbart fånig att det nästan blir löjeväckande. Den spretar iväg åt olika håll, alla lika långsökta, och stjäl tid från den egentliga handlingen som redan den är ganska tunn och ointressant. Det skumma upplägget var inte riktigt vad jag hade väntat mig - så utdraget att jag nästan gråter av frustration. Och precis när jag trodde att det inte kunde bli värre kommer slutscenen - och jag tar tillbaka allt jag sagt och stönar av ångest.
Vad är det då som räddar denna skitfilm från en etta? Tja, det är nog så att handlingen visserligen är fruktansvärt tramsig, men ändå lite, lite gripande. Jag blir inte helt oberörd av karaktärerna, även om jag inte känner särskilt mycket för dem heller. Mycket svag tvåa.

BeckyLou

Det finns ingen handling, har sett den men har inget minne fran den och det kan ju inte vara alltför bra.
Kommer dock ihag att Ashton Kutcher var med i en liten roll som en Jim-Morrison-kopia.
Tydligen inget bra

Frickis

VAD ÄR DETTA? Trodde dte var fortsättning på She´s allt that

Buffy

Tre ord.. Se Den Inte! Så otroligt dålig!