Gigli

2,0

Handling: Gangstern Larry Gigli får i uppgift av maffian att kidnappa Brian, en utvecklingsstörd yngre bror till en mäktig åklagare. Ricki, en lesbisk mäktig lönnmördare, kallas in för att se till att Gigli inte misslyckas. Vartefter tiden går börjar den tuffa Gigli ömma för Brian och han blir dessutom alldeles knäsvag av att ha vackar Ricki i sin närhet. Gigli blir allt mer mänsklig… något som medför oerhörda risker i hans yrke!

År: 2003
Al Pacino
Missy Crider

Nja ingen bra film alls

sara-H

Filmen var skit sköön! Och jag tror faktist inte att det var några broblem med den. Den var ett mästerverk. Särskilt när Jennifer Lopez var med.

SvenskaFilmNörden

En charmig och fin film som handlar lite om respektfullhet och rätt- eller felsituationer. Jennifer Lopez är bara för snygg i den här.

Sweet_Jenny

öhh, få se nu. Den var rätt okej.. lite små kul.

Shellix

En totalt efterbliven film. Jag vet inte vad det är för fel på Afleck som alltid väljer såna här hopplösa roller. Och t.o.m. dem lyckas han sumpa! Lopez är också stel och steriotyp. INTE en film att rekomendera... Om man ändå kunde ge en överstruken etta...

Molina

Den var bättre än jag trodde, och imponerade bitvis. Al Pacino är åtminstone med.

Rune

En av dom sämsta filmerna som har gjorts. Ben Afflec och Jennifer Lopez är nog dom sämsta skådespelarna i hollywood. Den har också en totalt meningslös och ointressant handling. Den förtjänar knappt den etta som den får.