Bara Bea

Ungdom:

Ungdom:
2,3

Handling: Bea är fullt upptagen med den allt överskuggande frågan för en 16-åring: att göra DET. Alla andra har ju gjort det. Det är inte så noga med vem man gör det - det gäller ju bara att bli vuxen snabbt. Så när snyggaste killen i skolan visar sig intresserad verkar allt vara på väg att lösa sig. Men tjejkompisarna säger ju att ska man inte förlora oskulden till den man är kär i, man ska öva lite först... Det är då den inte fullt så coola, men snälle Anders dyker upp som en lösning.

Regissör: Petter Næss
Kamilla Gronli Hartwig
Espen Klouman-Hoiner
Ida Thurman-Moe

ToxicAvenger

Inte speciellt trovärdigt beteende hos ungdomarna. Det enda bra var den sista kvarten.

En film där allt kretsar kring sex, och första gången. Visst den är underhållande men inget mer.

MaliciousDelight

Nja, en okej ungdomsfilm att se när man har tråkigt.

första gången jag såg den så såg ja den i skolan. men den var riktigt bra faktiskt rätt rolig och så

hahaha, snacka om underskattad film! Den här filmen var superrolig, skrattade hela tiden :P

Shadowplay

Det var rätt länge sedan jag såg den men jag gillade den lite då. Även om den kanske inte är så trovärdig som någon sa.

Sallee

En godkänd film, men inte mer.
Usla skådespelare, ett manus som är likt många andra.

Sofia92

Bara Bea såg vi i skolan. Förutsägbar och till en viss del charmig, dock inte min typ av film och ingen film som utmärker sig.

Biopremiär: 2004-11-05